Jídlo 26. září 2017

Drinky pro babí léto plné chutí a barev

redakce 4 min 629 přečtení

Babí léto je tady! Užijte si teplých dní s energií a lehkostí – máme pár tipů na zdravé a chutné drinky

1. Domácí smoothie

Příprava smoothie je velmi jednoduchá a zvládne ji opravdu každý. Budete potřebovat mixér, ovoce nebo zeleninu a náčiní: tedy škrabku nebo nůž.

Co na to?

1. Vyberte ovoce a zeleninu

Do smoothie můžete přidat opravdu všechno, na co máte chuť. Od jablek, banánů, mrkve až po suroviny, které nápoji dodají zdravě zelenou barvu – okurku, špenát, listový salát a další.

2. Zvolte základ nápoje

Smoothie bývá obvykle samo o sobě husté. Naředit ho můžete vodou, přidává se také mléko nebo jogurt, ale zde buďte opatrnější, pokud si hlídáte kalorie. Pokud chcete mléčné smoothie a máte potíže s laktózou, můžete zvolit mandlové, sójové nebo kokosové mléko.

Jak na to?

Mixujte, mixujte, mixujte

Všechny suroviny dejte do mixéru a mixujte alespoň 2 minuty. Pokud nemáte smoothie maker nebo uzavíratelný mixér, zvládnete to i s obyčejným tyčovým. Výsledkem bude zdravý a chutný nápoj, který vám dodá energii do vašeho dne.

TIP REDAKCE: pokud chcete opravdu zdravé a chutné smoothie, zkuste jako tajnou přísadu zelený ječmen. Ten má blahodárné účinky na pleť, trávení i imunitu. Nejlépe chutná v kombinaci se zelenými jablky.




Doporučený způsob přípravy:

  • 4 menší zelená jablka (1 ks cca 100 g) vložte do mixeru
  • Přidejte 0,5 l vody
  • 2 lžičky zeleného ječmene v prášku
  • Mixujte alespoň 2 minuty

Výživová hodnota: cca 240 kcal

Nemáte čas dělat si každé ráno smoothie a přitom chcete „pít zdravě?“ I pro vás máme tipy na nápoje, které chutnají i vypadají skvěle, a navíc jsou nedocenitelnými pomocníky při dietě, redukci váhy, nebo udržení vysněné postavy i po skončení diety. 1 nápoj (shake nebo smoothie) od Cambridge Weight Plan nahradí jednu denní porci jídla. Je bohatý na minerály, zasytí, a navíc si na něm pochutnáte. A bez výčitek.

2. Shake, shake, bejby

Shake je nápoj, který vás může kdykoliv během dne nejen nasytit, ale i roztančit. Když jste u jeho přípravy důkladní, můžete tak dokonce spálit několik kalorií. Cambridge Weight Plan (CWP) nabízí širokou škálu příchutí. My jsme je vyzkoušeli a nejvíc nás dostala klasika: vanilka.

Do speciálního CWP šejkru odměříte 270 ml vody, přidáte obsah pytlíčku, 2 min protřepete a nápoj je hotový!

TIP: pokud se chcete během posledních teplých dnů osvěžit, přidejte do šejkru pár kostek ledu, vznikne vám tak skvělý ledový koktejl.

Výživové údaje: 200 kcal

3. Smoothie pro jemnou a lehkou svačinu

Smoothie je geniální odpolední svačinkou. Svádí-li vás to dát si ke kávě dortík, zkuste smoothie – určitě si některou z příchutí zamilujete, a navíc tak přispějete ke splnění pitného režimu. Je ideální do práce i na výlety. Stačí si do šejkru připravit vodu, přibalit pytlík s CWP smoothie a je to. Připravit si ho můžete snadno kdykoliv a kdekoliv. Nás okouzlilo smoothie s příchutí třešní a jahod. Ty mají sice sezónu v létě, ale jejich chuť si můžeme dopřát i teď.

TIP: smoothie můžete ozdobit lístečkem máty.

Výživové údaje: 203 kcal

Navnadili jsme vás? Námi uvedené nápoje i celá škála dalších příchutí jsou k dostání u poradců Cambridge Weight Plan. Podívejte se na webové stránky, zjistěte, kde sídlí váš nejbližší poradce, objednejte se a užijte si babí léto s lehkostí a bez kilogramů navíc.

Související